Coraz więcej firm związanych z branżą spożywczą ogłasza rezygnację ze sprzedaży i używania jajek pochodzących z okrutnego chowu klatkowego.
Trend podnoszenia dobrostanu kur niosek działa jak kula śnieżna: im więcej firm do niego dołącza, tym łatwiej jest przekonać kolejne do tego samego. Obecnie już tyle znanych marek postanowiło zrezygnować z “trójek”, że trudno jest wymienić je wszystkie z pamięci! Poniżej przedstawiamy przegląd firm, które wycofują jajka z chowu klatkowego. Listy będą aktualizowane przy kolejnych ogłoszeniach.

SKLEPY SPOŻYWCZE:

Aldi, Lidl, Kaufland, Netto, Biedronka, Carrefour, Piotr i Paweł, Auchan, Stokrotka, Intermarche, Tesco, Frisco.pl, Top Market, Delikatesy Centrum, Aldik Nova, Simply Market, Topaz.

HOTELE:

Mercure, Ibis, Orbis, Novotel, InterContinental, Holiday Inn, Accor, Sofitel, Campanile, Golden Tulip, B&B, Hotel Bristol.

PRODUCENCI ŻYWNOŚCI:

Unilever (Hellmann’s, Knorr, Algida, Amino, Rama, Tortex, Ben & Jerry’s, Flora, Lipton, Kasia, Saga + Cif, AXE, Domestos, Dove, Timotei, Rexona, Signal, Surf, Clear, Toni&Guy)
Mondelēz (Belvita, Halls, Lu Petit Beurre, LU, Milka, Oreo, Prince Polo, Philadelphia, Toblerone, TUC)
PepsiCo (Lay’s, Cheetos, Star, Mr. Snaki, Sunbites, Twistos, Hyper, Pepsi, Mirinda, 7up, Mountain Dew, Gatorade, Toma)
Ferrero (Raffaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri; Kinder Buno, Kinder Joy, Kinder Country, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Pingui, Maxi King, Mleczna Kanapka, Kinder Delice, Shoko-Bons; Nutella, Tic Tac, Duplo); Nestlé.
Frosta, La Lorraine, Lajkonik.

RESTAURACJE, KAWIARNIE, CATERING

McDonald’s, Subway, Starbucks, Burger King, Sodexo, Compass Group (w Polsce Eurest), Green Cafe Nero, A.Blikle, Organic Coffee & More, Grycan – Lody od pokoleń, Costa Coffee, Sphinx, WOOK, Chłopskie Jadło, Fabryka Pizzy, Piwiarnie Warki, Bobby Burger.

fot. Mirela Kowalska

To dzięki Wam!

Wasze wsparcie, upór i to, jakie jaja na co dzień kupujecie w sklepie, powodują, że jesteśmy w stanie odnosić takie sukcesy z korzyścią dla zwierząt. Ponieważ za każdym razem, gdy jakaś firma rezygnuje ze sprzedaży lub używania jaj “trójek”, zmienia życie i los kur niosek na lepsze.

Pomóż nam ratować zwierzęta