Otwarte Klatki na Twoim smartfonie

Poznaj aplikację mobilną, z którą odmienisz los zwierząt. Już zawsze bądź na bieżąco z pomaganiem!

 

Pobierz aplikację na swoje urządzenie

Pobierz aplikację na Androida

Przejdź do Google Play Store

Pobierz aplikację na iPhone'a

Przejdź do AppStore

Zaloguj się do Panelu Użytkownika

Zarządzaj swoim kontem w aplikacji

Pomoc zwierzętom zawsze pod ręką!

Dzięki aplikacji Otwartych Klatek:

  • będziesz na bieżąco z naszymi działaniami i newsami ze świata praw zwierząt i diety roślinnej
  • nie przegapisz żadnej okazji na pomoc zwierzętom
  • przekażesz na pomoc zwierzętom procent od swoich zakupów online bez żadnych kosztów dla Ciebie
  • będziesz w kontakcie z innymi osobami, którym los zwierząt leży na sercu
  • weźmiesz udział w licytacji wyjątkowych przedmiotów
  • i jeszcze więcej!

Zainstaluj aplikację na swój telefon i zbudujmy razem wyjątkową społeczność bohaterów i bohaterek zwierząt!

 

Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie funkcje ma aplikacja?
    • Dzięki aplikacji będziesz na bieżąco z wszystkimi naszymi działaniami na rzecz zwierząt. Dzięki powiadomieniom nie przegapisz żadnej okazji na pomoc zwierzętom! Korzystając z aplikacji, możesz przekazać procent od swoich zakupów na wsparcie trwającej w danym czasie zbiórki. W aplikacji możesz także wziąć udział w licytacjach i przekazać darowiznę. Masz też niezwykłą okazję nawiązania kontkatu z innymi osobami, którym los zwierząt nie jest obojętny. Postuj na tablicy, komentuj i wysyłaj wiadomości – razem zbudujmy wyjątkową społeczność!
  • Czy muszę logować się do aplikacji?
    • Możesz korzystać z aplikacji bez logowania, jednak polecamy Ci założyć własne konto! Dzięki temu będziesz mógł/mogła sprawdzać historię swoich darowizn, logować się do Panelu Użytkownika i nie stracisz danych przy zmianie telefonu. Możesz też ustawić własne zdjęcie profilowe i nazwę – poznajmy się!
  • Jak zrobić zakupy online tak, żeby % trafił na pomoc zwierzętom?
    • Z dolnego paska w aplikacji wybierz ikonę wózka zakupowego. Zobaczysz tam listę wszystkich sklepów, w których możesz przekazać % od zakupów na pomoc zwierzętom. Przejrzyj listę lub kliknij ikonę lupki na górnym pasku, aby wyszukać konkretny sklep. Kliknij logo wybranego sklepu, a następnie kliknij przycisk “Przejdź do sklepu”. Aplikacja przekieruje Cię do strony sklepu w przeglądarce. WAŻNE: W przypadku niektórych sklepów możesz mieć zainstalowaną ich aplikację, np. Allego, i Twoje urządzenie może chcieć przekierować się do aplikacji, zamiast do przeglądarki. W ten sposób zwrotka nie zostanie naliczona. Zwrotka działa tylko w przeglądarce.
  • Co to jest Zwrotka?
    • Określony procent kwoty brutto każdej transakcji realizowanej przez Ciebie u Partnera Programu przeznaczony na pomoc zwierzętom.
  • Jak jest naliczana Zwrotka – brutto/netto?
    • Zwrotka zawsze liczona jest od wartości transakcji BRUTTO (dotyczy również zakupów internetowych).
  • Jak mogę zgłosić problem z aplikacją albo zareklamować transakcję, od której nie została naliczona Zwrotka?
    • Przykro nam, że spotkały Cię trudności 🙁 Dziękujemy, że chcesz pomagać zwierzętom, robiąc zakupy! Każdą nieudaną transakcję możesz zareklamować po zalogowaniu się do swojego panelu użytkownika w przeglądarce na stronie: dobre zakupy.org/logowanie. Po zalogowaniu kliknij ikonę „Zgłoszenia” na pasku po lewej stronie ekranu (ikonka dymku z trzema kropkami). Tam możesz przesłać swoje zgłoszenie. Pamiętaj, aby podać jak najwięcej szczegółów – to zwiększy szansę, że uda się rozwiązać problem! Warto też załączyć zrzuty ekranu. W przypadku zgłaszania reklamacji dotyczących zakupów, odczekaj 7 dni. Tyle może potrwać, zanim transakcja będzie widoczna w systemie.
  • Zwrotka ma status „Oczekujące”, co to oznacza?
    • Status „Oczekujące” oznacza, że transakcja oczekuje, aby sklep przelał wartość Zwrotki. Ma na to 60 dni.
  • Nie znalazłem swojego Punktu Partnerskiego, co zrobić?
    • Możliwe, że Twój punkt nie przystąpił do programu. Wejdź na zakładkę Punkty Partnerskie i podaj nam nazwę punktu, którego szukasz, a my się z nim skontaktujemy i zaprosimy do Programu.
  • Czy mogę dodać Partnera Programu?
    • Tak, wejdź na zakładkę Punkty Partnerskie i podaj nam nazwę punktu, który chcesz zgłosić, a my się z nim skontaktujemy i zaprosimy do Programu.
  • Czy każdy Punkt Partnerski ze sklepów sieciowych udziela Zwrotki?
    • Mogą zdarzyć się przypadki, że nie wszystkie punkty ze sklepów sieciowych będą udzielać Zwrotkę. Wyszukaj sklep w zakładce Punkty Partnerskie.
  • Czy muszę podawać numer karty?
    • Nie musisz podawać numeru karty, jeśli nie chcesz. To opcjonalne. Bez podania numeru karty nadal możesz przekazać % od swoich zakupów online – wystarczy, że przejdziesz na stronę sklepu za pośrednictwem aplikacji. Podanie numeru karty umożliwia przekazanie % na pomoc zwierzętom również przy zakupach stacjonarnych w określonych punktach, np. podczas tankowania na stacjach BP.
  • Jak zalogować się do Panelu Użytkownika?
    • 1. Przejdź na stronę dobrezakupy.org/logowanie w swojej przeglądarce 2. Podaj swój email i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zresetować.
  • Jak odzyskać hasło?
    • To proste. Wyślemy Ci link, dzięki któremu wprowadzisz nowe hasło. Aby otrzymać link wejdź na zakładkę „Zaloguj” i naciśnij przycisk „Zmiana hasła”, lub kliknij tutaj.
  • Jak dodać kartę płatniczą do swojego konta?
    • 1. Rozwiń panel boczny w aplikacji, klikając ikonę trzech poziomych pasków w lewym górnym rogu. 2. Wejdź w zakładkę “Moje karty”. 3. Podajesz jedynie numer karty, bez daty ważności i numeru zabezpieczającego. Dzięki temu Twoje dane są bezpieczne!
  • Kto jest administratorem aplikacji?
    • Otwarte Klatki zarządzają treściami dodawanymi do aplikacji: celami, licytacjami, postami, galeriami, filmami. Techniczną stroną administracji zajmuje się firma Sportbonus, która przygotowała dla nas aplikację w ramach programu Dobre Zakupy.

Masz pytania o aplikację? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych działaniach?

 

Skontaktuj się z nami:


[email protected]
Aleksandra Bujalska
Managerka ds. fundraisingu
tel. +48 661 429 032

 

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120