Otwarte Klatki są międzynarodową organizacją, której celem jest redukowanie cierpienia zwierząt hodowlanych. Zajmujemy się przekonywaniem firm do wprowadzenia polityk poprawiających dobrostan zwierząt, prowadzeniem śledztw na fermach przemysłowych, organizowaniem kampanii medialnych na rzecz zwierząt, oraz promowaniem diety roślinnej.

Obecnie poszukujemy pracowników na 3 stanowiska:

Specjalist/ka ds. redukcji spożycia mięsa

Opis stanowiska:

– Nawiązywanie relacji z firmami z branży HoReCa
– Wyszukiwanie i analizowanie danych na temat branży HoReCa
– Prezentacje dla firm na temat korzyści wprowadzenia opcji roślinnych
– Współpraca z osobami z Europy Wschodniej na podobnych stanowiskach

Wymagania:

– dobry poziom języka angielskiego
– dobra umiejętność organizacji własnej pracy
– zainteresowanie tematem dobrostanu zwierząt
– umiejętności negocjacyjne i zdolności interpersonalne na wysokim poziomie
– duża inwencja i umiejętność wychodzenia z inicjatywą
– krytyczne myślenie oraz analityczność
– dużym atutem będzie dobra znajomość języka rosyjskiego
Dokumenty rekrutacyjne (CV + list motywacyjny) ze wskazaniem stanowiska, prosimy przesyłać do 31.12.2017 na adres: [email protected]

Specjalist/ka ds. komunikacji

Opis stanowiska:

– przygotowywanie strategii komunikacyjnej kampanii i wydarzeń
– tworzenie profesjonalnych treści dla mediów
– organizowanie szkoleń medialnych dla wolontariuszy
– przygotowywanie raportów i analiz publikacji medialnych
– nawiązywanie relacji z mediami

Wymagania:

– bardzo dobra umiejętność komunikacji w mowie i piśmie
– dobry poziom języka angielskiego
– dobra umiejętność organizacji własnej pracy
– zainteresowanie tematem dobrostanu zwierząt
– duża inwencja i umiejętność wychodzenia z inicjatywą
– krytyczne myślenie oraz analityczność
– atutem będzie podstawowa umiejętność obróbki filmów i zdjęć
Dokumenty rekrutacyjne (CV + list motywacyjny) ze wskazaniem stanowiska, prosimy przesyłać do 31.12.2017 na adres: [email protected]

Specjalist/ka ds. fundraisingu

Opis stanowiska:

– Tworzenie wielokanałowych kampanii fundraisingowych.
– Implementacja i zarządzanie systemem CRM.
– Pozyskiwanie nowych darczyńców oraz przekształcanie okazjonalnych darczyńców w długoterminowych partnerów organizacji.
– Tworzenie ofert sponsorskich.
– Analizowanie danych i wyników przeprowadzanych testów.

Wymagania:

– Znajomość zagadnień marketingowych z naciskiem na marketing cyfrowy.
– Zdolności interpersonalne na wysokim poziomie.
– Duża inwencja i umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
– Duża chęć i potrzeba nauki, zdobywania wiedzy oraz samorozwoju.
– Krytyczne myślenie oraz analityczność.
– Umiejętność pracy w zespole.
Dokumenty rekrutacyjne (CV + list motywacyjny) ze wskazaniem stanowiska, prosimy przesyłać do 31.12.2017 na adres: [email protected]

Warunki zatrudnienia na wszystkie stanowiska:

Praca zdalna.
3 miesiące okresu próbnego.
Umowa o pracę na pełen etat.
Na okresie próbnym 2700 (netto), po okresie próbnym 2900 (netto) +1% za każdy rok doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym środowisku.