Walmart zwraca się z apelem do swoich dostawców: „Produkujcie więcej wegańskich produktów spożywczych!”.
Amerykańska sieć supermarketów zwraca uwagę firmom, z którymi współpracuje, że najlepszym wyjściem, aby nadążyć za rozwojem rynku, jest wzmożona produkcja w pełni roślinnego asortymentu.
W swoim najnowszym wpisie na stronie „Walmart News Now”, Walmart prosi swych dostawców, aby dotrzymali kroku rosnącemu popytowi na żywność roślinną.
Natural Products Expo East – raport
Gigant sprzedaży detalicznej przytacza raport opracowany po targach żywnościowych „Natural Products Expo East”, według którego aż 36% konsumentów kupuje roślinne zamienniki mięsa, 26% zmniejszyło spożycie mięsa w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a 58% woli mleko roślinne od tradycyjnego nabiału.
Przeczytaj także: Co dziesiąta młoda osoba w Polsce na diecie wegetariańskiej
Oczekiwania konsumentów
Przekaz Walmartu jest prosty: „Nawet jeśli Waszą grupą docelową nie są stricte wegetarianie czy weganie, nadal możecie wprowadzić do swojej oferty typowo roślinne produkty spożywcze, które mogłyby wyjść naprzeciw oczekiwaniom tej właśnie grupy konsumentów”.
Poszukiwanie nowych strategii marketingowych
Walmart poprosił także swoich dostawców, aby zastanowili się nad nowymi strategiami marketingowymi, mającymi na celu dotarcie do konsumentów oczekujących lepszego i łatwiejszego dostępu do żywności pochodzenia roślinnego – branży, która w zeszłym roku zarobiła ponad 5 miliardów dolarów w sektorze sprzedaży.
Chcesz rozpocząć przygodę z dietą roślinną, ale nie wiesz, od czego zacząć? Pobierz nasz poradnik „Dobre decyzje”, gdzie znajdziesz podpowiedzi, jak ograniczyć spożywanie produktów odzwierzęcych.
Źródło: http://vegnews.com/articles/page.do?pageId=10134&catId=1
Photo by ja ma on Unsplash