10 października 2023

6. edycja konferencji branżowej Plant-Powered Perspectives już za tydzień – można jeszcze kupić bilety

Już 19-20 października w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Plant-Powered Perspectives, konferencji poświęconej rozwojowi rynku roślinnych produktów spożywczych. Organizatorem wydarzenia jest kampania RoślinnieJemy, a wśród prelegentów znajdują się m.in. przedstawiciele Danone, Unilever, Roeper, Maspex, Biedronki, Dobrej Kalorii, Sodexo czy Oatly.

Podczas konferencji zaplanowane są panele poświęcone roślinnej działalności największych podmiotów branży spożywczej, nowym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom wykorzystywanym przy produkcji alternatyw białka, ale też przemianie w nawykach żywieniowych Polaków i podejściu do tradycyjnych roślinnych źródeł białka takich jak nasiona strączkowe i tofu. Omówione zostaną systemowe bariery stojące przed producentami żywności, kwestie związane z żywieniem masowym oraz kierunki, w których może rozwijać się segment roślinny.

To był ważny rok dla roślinnej branży spożywczej. W marcu odbył się pierwszy Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy, który był istotnym krokiem ku wyrównaniu szans roślinnych producentów na rynku. Sieci handlowe znacząco zwiększyły ofertę roślinnych zamienników. W sierpniu z inicjatywy RoślinnieJemy i producentów żywności powstał również Polski Związek Producentów Żywności Roślinnej. Z badań Mintel wynika, że Europa zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o produkcję innowacyjnych zamienników mięsa. Jak podkreślają organizatorzy, to jednak nie oznacza, że sektor roślinny może spocząć na laurach.

Serdecznie zapraszamy do udziału w tegorocznej konferencji. Jak zwykle, będzie mnóstwo przydatnej wiedzy i wymiany doświadczeń z zakresu produkcji roślinnej. Porozmawiamy m.in. o tym, czy produkty roślinne pozostaną trendem, o innowacjach na tym polu, oraz zapytamy największych graczy branży o ich strategię. To wydarzenie, na którym nie może zabraknąć przedsiębiorców idących z duchem czasu i chcących rozumieć zmiany dokonujące się na rynku produktów spożywczych – mówi Maciej Otrębski, strategic partnership manager w kampanii RoślinnieJemy.

Tradycyjnie podczas konferencji odbędzie się Plant-Powered Pitching, czyli konkurs dla startupów foodtechowych. Roślinni producenci, którzy rozwijają innowacyjne produkty i mają potencjał na ciekawe R&D, mogą wygrać nagrody pieniężne w wysokości 40 000 zł i 10 000 zł, a oprócz tego dostaną wsparcie i mentoring od organizatorów pitchingu.

Bilety na konferencję można kupić na stronie Eventory: https://eventory.cc/event/ppp-2023.

Ramowy program Plant-Powered Perspectives jest dostępny na stronie wydarzenia: https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2023.

Zdjęcia z poprzednich edycji Plant-Powered Perspectives:

https://drive.google.com/drive/folders/12HTjoUjekKLvG2HxKKhvHr_LII8GE8ty?usp=sharing

O kampanii RoślinnieJemy

RoślinnieJemy to biznesowo-społeczna kampania, której celem jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji w procesie wdrażania oraz promowania roślinnych produktów i dań.

Partnerem Monitorującym Media Stowarzyszenia jest

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120