10 marca 2021

Firma Meatless Farm została oficjalnym partnerem Realu Madryt

Real Madryt łączy siły z Meatless Farm, jednym z największych producentów żywności roślinnej w Europie. Celem współpracy jest promocja bardziej zrównoważonych nawyków żywieniowych i zwiększenie świadomości na temat znaczenia ograniczenia spożycia mięsa na rzecz zdrowia, lepszego samopoczucia i troski o środowisko.

Dietetycy Realu Madryt wraz z Meatless Farm chcą pokazać, jak żywność roślinna może funkcjonować w ramach zbilansowanej diety. Jak podaje Real Madryt w swojej oficjalnej informacji prasowej, piłkarze podzielą się swoimi doświadczeniami z ograniczeniem spożycia mięsa i stosowaniem bardziej roślinnej diety, podkreślając korzyści zarówno dla środowiska, jak i dla nich samych.

Emilio Butragueño, Dyrektor ds. Relacji Instytucjonalnych klubu, tak skomentował współpracę: “Meatless Farm wyznaje zarówno zrównoważony rozwój, jak i odżywianie, czyli dwa podstawowe elementy strategii Realu Madryt i naszej działalności. Jako globalny zespół mamy do odegrania ważną rolę w angażowaniu się w życie społeczne, aby dokonać rzeczywistych zmian, które pomogą stworzyć bardziej zrównoważony świat oraz poprawić zdrowie i wydajność osobistą”.

Marki takie jak Beyond Meat już od kilku lat angażują gwiazdy NBA czy NFL jako swoich ambasadorów, a fakt, że skupiony na europejskim rynku Meatless Farm ogłasza oficjalną współpracę z Realem Madryt należy traktować jako krok milowy w kontekście popularyzacji roślinnego jedzenia – mówi Maciej Otrębski, Strategic Partnership Manager w kampanii RoślinnieJemy – Jeszcze kilka lat temu zaśmiałbym się głośno na samą myśl o możliwości takiej współpracy. Dzisiaj współpraca Meatless Farm i Realu Madryt to realny sygnał – roślinne jedzenie to next big thing – dodaje Otrębski.

Brytyjskie Meatless Farm to jeden z kluczowych producentów roślinnych alternatyw mięsa. Pod koniec 2020 roku spółka otrzymała 31 milionów USD inwestycji, które ma pozwolić jej na dalszy globalny rozwój i skalowanie dystrybucji. Według Nielsen Market Research, wartość europejskiego rynku produktów roślinnych wzrosła w latach 2018-2020 o 49%. Dynamiczny wzrost zainteresowania roślinnym jedzeniem, a szczególnie alternatywami mięsa zaobserwować można także na polskim rynku. GfK Polonia wskazuje, że wartość sprzedaży roślinnego mięsa zwiększyła się o 138% w ciągu ostatniego roku.

Morten Toft Bech, założyciel Meatless Farm, mówi: “Jeśli chcemy stawić czoła obecnemu kryzysowi klimatycznemu i roli, jaką odgrywa w nim żywność, musimy ciągle iść naprzód. Real Madryt jest idealnym partnerem, który pomoże nam osiągnąć ten cel, będąc jednym z wiodących klubów pod względem zaangażowania w zrównoważony rozwój. Klub posiada wartości, ambicje, doświadczenie, zasięg i wpływy, które mogą pomóc w stworzeniu globalnego ruchu na rzecz zmian.”

Więcej szczegółów na temat współpracy znaleźć można na stronie klubu.

Partnerem Monitorującym Media Stowarzyszenia jest

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120