17 września 2019
Polsoja idąc z duchem czasu i odpowiadając na potrzeby konsumentów postanowiła odświeżyć wizerunek oraz popracować kompleksowo nad asortymentem.
„Poczuliśmy jakiś czas temu, że jesteśmy gotowi na zmiany. Proces pracy nad rebrandingiem był długi i skomplikowany, ale efekt zdecydowanie był wart trudu”- tłumaczy Katarzyna Gębala, Prezes Zarządu Polsoi. Marka otrzymała nowe, uproszczone logo oraz nową szatę graficzną opakowań, opartą na indywidualnie przygotowanych ilustracjach przedstawiających możliwe zastosowanie danego produktu. Produkty w nowej szacie graficznej będą pojawiały się stopniowo na półkach sklepów od połowy września. Za rebranding marki Polsoja, odpowiada agencja BNA znana np. z rebrandingu Żabki, Reserved czy mBank.
Wraz z nowa identyfikacją wizualną, Polsoja zyskała claim „Nie tylko dla wegan” będący silnym manifestem kierunku działań marki. „Od 26 lat obserwujemy naszych konsumentów i staramy się sprostać ich oczekiwaniom. Daje nam ogromną satysfakcję świadomość, że pomagamy w realizacji celów zarówno wieloletnim weganom, ale też tym, którzy poszukują nowych rozwiązań kulinarnych i nawet jeden raz w tygodniu chcą zastąpić mięso roślinnym odpowiednikiem” – mówi Katarzyna Gębala.
Jak wskazują wyniki sondażu RoślinnieJemy zrealizowanego przez Panel Ariadna, 93% Polaków, którzy decydują się na takie produkty roślinne to osoby, które na co dzień jedzą mięso. Minęły czasy, gdy najbardziej atrakcyjnym produktem wege był pasztet warzywny. Innowacje produktowe jak i marketingowe powinny iść w parze – komentuje Maciej Otrębski, organizator konferencji Plant-Powered Perspectives.
Producent kultowych już parówek sojowych Polsoja na rynku istnieje od 1993 roku, a zaczynał od małej manufaktury tofu. Po ponad ćwierć wieku postanowił wrócić do korzeni i mocniej rozwinąć tę kategorię asortymentu, stawiając przede wszystkim na tofu w standardzie azjatyckim, wytwarzanym tradycyjną metodą i przechowywanym w kubku z wodą. Polsoja wprowadziła też na rynek nowe warianty smakowe tofu. np. z dodatkiem kurkumy, imbiru i chilli dzięki czemu delikatne w smaku tofu, nie wymaga już marynowania. Drugą kategorią, którą rozwija Polsoja są roślinne dania gotowe w tym te na bazie tofu np.: tofu burgery z grzybami lub zielonym groszkiem czy kotleciki z tofu. Od ponad 25 lat jesteśmy ambasadorami tofu w Polsce.- śmieje się Katarzyna Gębala– Cieszy nas, że Polacy coraz chętniej po nie sięgają i doceniają jego walory smakowe i zdrowotne. Obserwując rozwijający się rynek, nie zwalniamy tempa.
Więcej o czynnikach stojących za decyzją o rebrandigu Polsoi, planach na przyszłość, ale także doświadczeniu tworzenia rynku alternatyw mięsa w Polsce opowie podczas konferencji Plant-Powered Perspectives, Katarzyna Gębala, Prezes Zarządu firmy. Wydarzenie odbędzie się w dniach 3-4 października w przestrzeni Marzyciele i Rzemieślnicy w Warszawie. Polsoja jest oficjalnym partnerem Plant-Powered Perspectives.
Bilety na konferencję dostępne są pod tym linkiem:
https://roslinniejemy.org/konferencja
O Polsoi:
Kategorię roślinnych substytutów mięsa zaczęliśmy budować na początku lat 90-tych, szukając odpowiedzi na kulinarne potrzeby założycieli Polsoi – pary początkujących wegetarian. Początkowo Polsoja była podwarszawską manufakturą tofu, które królowało na Stadionie Dziesięciolecia, w azjatyckich restauracjach i lokalnych sklepach. W 1997 roku tofu, parówki i kiełbaski Polsoja trafiły do pierwszego sklepu sieci międzynarodowej a kilka lat później na rynki europejskie. Dziś produkty Polsoi dostępne są w większości sklepów w całym kraju. W pierwszych latach działalności do zespołu dołączyło kilka osób z najbliższej rodziny i to one niezmiennie pełnią w firmie kluczowe funkcje, zarządzając kilkudziesięcioosobowym zespołem.
O kampanii RoślinnieJemy
Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii Roślinniejemy prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.
Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.
Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.
Na Twoja skrzynkę wysłaliśmy prośbę o potwierdzenie adresu e-mail. Kliknij w link załączony w wiadomości. Jeżeli nie widzisz maila z potwierdzeniem, sprawdź w skrzynce SPAM.
Masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych przez pliki cookies przechowywane na Twoim urządzeniu, prosimy Cię o zmianę ustawień w przeglądarce. W przeciwnym razie nie będziesz mógł/a korzystać z serwisów Stowarzyszenia Otwarte Klatki.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Otwarte Klatki, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań, wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000444120 i posługujące się numerem NIP 7831695600.
Pliki cookies mogą być odczytywane przez nasze systemy informatyczne, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (np. Facebook, Google) - sprawdź listę naszych Zaufanych Partnerów.
Twoje dane są przetwarzane, aby umożliwić Ci sprawne korzystanie ze stron należących do Stowarzyszenia, zapewnić bezpieczeństwo podczas korzystania ze stron Stowarzyszenia, dokonywać analizy ruchu na stronach Stowarzyszenia oraz umożliwić Ci korzystanie z funkcji społecznościowych (takich jak przycisk "Like" od Facebooka).
Przekazujemy informacje na temat Twojego zachowania na stronie Stowarzyszenia dostawcom wykorzystywanych przez nas mediów społecznościowych oraz systemów analitycznych i reklamowych (zobacz listę naszych Zaufanych Partnerów). Spokojnie! Wiele plików cookies ma charakter zanonimizowany — bez dodatkowych informacji, na ich podstawie nie jest możliwa identyfikacja Twojej tożsamości.
Twoja przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies w Twoim urządzeniu, dlatego przy pierwszej wizycie prosimy o wyrażenie zgody na użycie cookies.
W każdej chwili możesz wycofać zgodę na wykorzystywanie cookies - w tym celu zmień ustawienia w przeglądarce internetowej — możesz całkowicie zablokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu. Ustawienia można zmienić w dowolnej chwili.
Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych prosimy o kontakt: [email protected]
Wierzymy, że Twoje odwiedziny na naszej stronie internetowej są wyrazem zainteresowania działalnością Otwartych Klatek i troską o prawa zwierząt.
Cieszymy się, że jesteś z nami i mamy nadzieję, że wspólnie będziemy walczyć o lepszy świat dla zwierząt.