Regularnie piszemy o firmach, które podjęły decyzję o wycofaniu z użycia lub sprzedaży jaj pochodzących z chowu klatkowego. Czas na kolejną dobrą wiadomość!
Tym razem największa sieć kawiarni na świecie zobowiązała się do wycofania jaj „trójek” ze swoich lokali w Polsce. Oficjalne pismo zostało już opublikowane na stronie: http://www.starbucks.pl/responsibility/sourcing/produkty-w-naszych-kawiarniach
Z naszych rozmów ze Starbucks wynika, że prace nad wycofaniem jaj z chowu klatkowego trwają już od kilku lat.
Z dużą uwagą przyglądamy się procesowi przygotowania produktów dostarczanych do naszych kawiarni. Aktywnie wyszukujemy takich dostawców, którzy podobnie jak my, poważnie podchodzą do odpowiedzialnego zarządzania produkcją i dbałości o środowisko. Konsekwentnie dążymy do realizacji naszego celu, którym jest korzystanie wyłącznie z jaj bezklatkowych na wszystkich rynkach Starbucks do 2020 roku.
Podobne zobowiązania podjęło wiele kawiarni w Polsce, a ich pełna lista znajduje się tutaj. Warto wspierać takie marki, dlatego gdy poszukujecie dobrego miejsca na kawę, polecamy wybór kawiarni, którym nie jest obojętny los zwierząt.
Przeczytaj także: Trzynaście organizacji z całego świata walczy o lepsze warunki dla kurczaków hodowanych na mięso
Globalny trend podnoszenia dobrostanu kur niosek opanował już Polskę. Coraz więcej firm podejmuje decyzję o zmianach w kierunku lepszego traktowania zwierząt, a im więcej dużych marek dołączy do naszej kampanii, tym łatwiej przekonać kolejne.
Wasze wsparcie jest na wagę złota, każdy wasz głos w petycji i każda złotówka pomaga nam realnie zmieniać świat na lepszy, a przede wszystkim pomaga nam zminimalizować cierpienie zwierząt. Dziękujemy!
Chcesz nam pomóc w walce o dobro zwierząt? Dołącz do nas już dziś.
Photo by Désirée Fawn on Unsplash
Cytat ze strony Starbucks.pl