Poprzez kampanię Jak One To Znoszą nasze Stowarzyszenie stara się pokazać jak nieetyczną praktyką jest hodowla klatkowa kur niosek. Dzięki wsparciu i pomocy znanych osób jesteśmy w stanie osiągnąć w tych zmaganiach jeszcze większy sukces i położyć kres cierpieniu zwierząt. Zobacz, co Robert Makłowicz, Małgorzata Rozenek-Majdan i inne gwiazdy mówią o jajkach “trójkach”.
W tym wpisie przypominamy, które znane osoby użyły swojego głosu by sprzeciwić się wobec trzymania kur w ciasnych klatkach. Z okazji Wielkanocy chcielibyśmy raz jeszcze bardzo im podziękować!
Do grona osób, które popierają naszą działalność należy Robert Makłowicz. Podróżując, pokazuje Polakom sekrety kuchni z całego świata, a swoją pasją do gotowania potrafi zarazić każdego.W naszej kampanii opowiada jak wygląda smutna rzeczywistość na fermie przemysłowej kur niosek – zobacz, co Robert Makłowicz mówi o jajkach trójkach!
O wsparcie poprosiliśmy także Magdę Gessler, która jest znaną restauratorką, a jej kuchnia cechuje się wysokim standardem. Ona również swoim wielkim sercem zachęca do rezygnacji z jaj klatkowych.
Dziękujemy!
Głos zabrała również Joanna Krupa. Jako miłośniczka zwierząt od lat działa na rzecz poprawy ich dobrostanu, według niej każdy powinien poznać realia hodowli klatkowej – zobacz jej wypowiedź na ten temat!
Małgorzata Rozenek-Majdan, jako telewizyjna osobowość, swoim znakomitym gustem jest przykładem dla wielu kobiet. W naszej kampanii otwarcie mówi, że nie zgadza się z brakiem poszanowania godności niosek. Zobacz, dlaczego perfekcyjna pani domu nie używa trójek!
Historię Haliny i Łazarki, czyli uratowanych z fermy kur, możecie poznać dzięki Beacie Pawlikowskiej, która niezliczonymi podróżami i reportażami odkrywa przed nami różne strony świata- usłyszysz jej opowieść o tutaj – klik!
Cierpieniu zwierząt nie pozostała również obojętna Sylwia Chutnik – uznana pisarka, poruszająca wiele ważnych tematów społecznych. Zobacz, co uważa Sylwia o chowie klatkowym! “]
Pomoc otrzymywana od osób, które dla wielu Polaków są autorytetem jest niezwykle cenna. Pozwala nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców, jak i wzmocnić przekaz naszej kampanii. Jesteśmy wdzięczni za poświęcony czas i troskę o los kur znoszących jaja. Razem możemy być potężnym głosem tych, którzy go nie mają. Dziękujemy!
Autorka tekstu: Martyna Kiełbasa