Informacje prasowe

20 maja 2021

Carrefour Polska dba o lepsze traktowanie kurczaków

Carrefour Polska jako pierwsza polska czołowa sieć handlowa podpisał porozumienie w sprawie poprawy dobrostanu kurczaków hodowanych na mięso, zakładające m.in. wycofanie ras szybko rosnących i zmniejszenie zagęszczenia ptaków na fermie. Zobowiązanie sieci obejmuje ofertę marki własnej – mięso świeże, mrożone i produkty gotowe zawierające min. 50% mięsa drobiowego.

IMM logo

jest Partnerem Monitorującym Media

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120