Informacje prasowe

17 listopada 2022

Polacy nie kupują futer naturalnych. Wyniki najnowszego badania opinii społecznej

Stowarzyszenie Otwarte Klatki opublikowało wyniki badania przeprowadzonego przez Biostat w listopadzie br., które miało na celu sprawdzić, czy Polacy kupują futra i jaki mają stosunek do marek odzieżowych, które sprzedają futra zwierzęce. Wyniki jasno wskazują, że produkty zawierające futra są niszowe i większość badanych jest im przeciwna.

IMM logo

jest Partnerem Monitorującym Media

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120