Informacje prasowe

30 kwietnia 2018

Piekarnie wycofują jaja „trójki” i poszerzają ofertę produktów dla wegan

Według najnowszych badań IBRiS, 100% Polaków w wieku 18-29 lat gotowych jest zapłacić więcej za produkt pochodzący z bardziej etycznej hodowli zwierząt . Coraz więcej producentów i sklepów bierze ich oczekiwania pod uwagę, m.in. wycofując z użycia jaja z chowu klatkowego. Do trendu dołączają też piekarnie, oferując dodatkowo klientom wegańskie wersje swoich produktów.

IMM logo

jest Partnerem Monitorującym Media

Obserwuj nas

Bądź na bieżąco

Trzymaj z nami rękę na pulsie i dołącz do 4629 osób, którym zależy na losie zwierząt hodowanych przemysłowo.

Wysyłając formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie zawartych w nim danych osobowych i informowanie Cię o działaniach Stowarzyszenia Otwarte Klatki zgodnie z naszą polityką prywatności.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki

ul. Wyspiańskiego 14/37, 60-750 Poznań

KRS: 0000444120